2013. április 11., csütörtök

Hello, Everybody!!!


Tudom, tudom... eltűntem... Esküszöm, nem direkt! A suli teljesen kikészít, gondolom másokat is... De most itt vagyok, és ugyan nem a részt hoztam, de a hétvégén fel fog kerülni! Becsszó! Remélem ezzel a "kis" szünettel nem üldöztem el senkit, de nyakamon egy év végi vizsga, és ha nem sikerül...a szó-szoros értelmében végem...!
Szeretnék nektek két dolgot is ajánlani!
Az egyik egy blog. ELKÉPESZTŐ! Csak ennyit lehet mondani. Kicsit más stílusú  de nagyon jó. Ez egy angol blog fordítása, és biztos vagyok benne sokatok már olvasta/olvassa. (zárójelben megjegyezném, Harry is olvassa-nyilatkozta)
http://darkfanfictionhu.tumblr.com/
A másik egy sorozat. Nem tudom...nincs rá jó szó... COOL! The Pretty Little Liars, azaz Csinos Kis Hazugságok. Ha elkezded nem tudsz vele leállni! A harmadik évadig van még csak meg felirattal, de júliusban jön a 4. évad és már forgatják az ötödiket! Higgyétek el, érdemes megnézni!
http://nezzsorozatokat.info/?s=171

Még mindig, őszinte hívetek:
xx' Lizbeth

4 megjegyzés:

  1. Jujj! Nagyon várom a részt:)! Megértem, hogy nem tudtál írni, s remélem sikerül a vizsgád!:S A blog forditását is olvasom, s a pretty little liars-t is nézem, s én is imádom mindkettőt!:D (én vagyok Carry;) cs más a nevem) Nagyon várom a részt<3!!!

    VálaszTörlés
  2. Annyira hiányzott már a blogod! Valami fantasztikusan írsz, már várom a következőt.
    Egyébként én is olvasom a dark-os blogot, és a pretty-t is nézem. Én Toby-Spencer fan vagyok. (Neked ki a kedvenced?) Kíváncsian várom a következő részt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziiaa! Totálisan SPENCER-TOBY rajongó vagyok én iiis! ;) köszönöm a dícséretet, ígérem sietek! :))
      xoxo Lizzbeth

      Törlés
  3. Oké.Oké.Csak most kezdtem el olvasni ezt a blogot és máris azt gondolom h. teljesen ugyanolyanok vagyunk.Pár héttel ezelőtt kezdtem el nézni a Pretty Little Liarst és 1 hónappal ezelőtt kezdtem el olvasni a Darkot.. :)) Furaa...

    VálaszTörlés