2013. július 13., szombat

Szégyenkezés

HALIHÓÓ, MINDENKINEK!!
Emberek, ne haragudjatok...!
Nem most NEM azt fogom bejelenteni, hogy ABBAHAGYOM a blogot, mert ez egy orbitális nagy HAZUGSÁG lenne! Nyugalom! :)))
Nem vittek el az UFO-k sem! Szerencsére ;)) Habár lehet, hogy az is könnyebb volna....
Köszönöm a kedves szavakat...és a díjat!!!

A KÖVETKEZŐ FEJEZETRŐL: 
Maximum SZERDÁIG kérnék még haladékot!! Esküdni nem merek, mert bármi megtörténhet, - például egyik barátom szavaival élve: "akár el is üthet egy posta kocsi, Wildnével(a szituációs tanárnőm xdd)" - szóval nem mondok ilyet...de talán az ígéretem elég lesz.

"Ezennel én, Elizabeth Shanee elöttetek, drága olvasóim fogadom/ígérem, hogy legkésőbb szerdáig, ami 2013. 07. 17., felrakom a következő fejezetet!" 

ÜDVÖZLETTEL ölel és puszil a LEGnagyobb hívetek:

xoxo Elizabeth


7 megjegyzés:

  1. Szia Elizabeth!
    Engem igazából nem érdekel, hogy sokat késel, azért mert egyszerűen imádom a blogod. Csak azt az egyet kérem tőled, hogy tényleg akármi is történjen, NE ZÁRD BE AZ OLDALT!!! Ez nagyon fontos. A következő részt már nagyon várom.
    U.i.: Köszi, hogy üzentél valamit magadról. :)
    Puszi: Enn

    VálaszTörlés
  2. Szia Elizabeth!

    Én is csak ezt tudom mondani mint az előbbi kommentelő, hogy nagyon szeretem a blogod, és engem sem érdekel hogy késel. Hiszen az íráshoz türelem és idő kell. (: Meg persze ihlet. (: Igen ez nagyon fontos, hogy NE ZÁRD BE AZ OLDALT. Igen én is nagyon várom már a következő részt. Mi itt várunk Elizabeth (:

    Puszi: Zita

    VálaszTörlés
  3. Kedves Elizabeth!

    Lehet hogy nem túl hamar hozol részt, de mit számit én várok ameddig csak kell. Csak egy valamit ígérj meg! Úgy ahogy az előttem két kommentelő is írta:
    NE ZÁRD BE AZ OLDALT! SOHA!!
    Nagy cuppanos puszi, és egy nagy ölelés: Lexa

    VálaszTörlés
  4. Tisztelt írónő, Elizabeth!
    Alexandra szavaival érve: NE ZÁRD BE AZ OLDALT! SOHA!!
    Amikor elkezdted írni ezt a blogot leszögezted hogy nincs valóság alapja mert a Wanted és a One D. között nincsenek igy elmérgesedvel a viszonyok, mit szolsz a srácok vitájához?
    U.I.:Nem muszáj válaszolni, gondolom sok dolgod van.
    U.I.2:Valami boszi vagy hogy előre megjósoltad a vaszekedést?

    VálaszTörlés
  5. Kedves Elizabeth !
    Én tisztában vagyok vele hogy sok dolgod van . Meg a francia aztaa :) Nagyon nehéz nyelv és biztos sokat felejtesz el nyáron. Amúgy Wildné már csak ilyen mindenkit elüt a postakocsi :) .... Mivel te kedves leány ráveszlek hogy az olvasóidnak (köztük nekem is) hozzál részt :)))... Előre Elizabeth itt téged csak jó dolog várhat és nem ér utol D.A. haragja :) Remélem rájössz kire gondolok <3 <3 puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Sári! Esetleg Schlammm? ;))
      Köszi a "gratulációt"! Már csak le kell gépelnem, és tudom hogy te szívesen vállalkoznál erre a feladatra, de ezt még Neked sem engedem meg! Jó lenne, ha nem lökdösnél a sátorban miközben neked válaszolok itt!!!!! Drobina ebben a "világ"ban nem zavarhat a Gammatikkal. Hiányozni fogsz, de őszi szünetben jössz Londonba hozzám!;)) Az elkoöltözésem legrosszabbja, hogy téged itt kell hagyjalak!!! :)) <333
      Sára vagyok és van egy Iphonom! Mit szólsz a telcsimhez?
      Foscsi.-szarcsi! xdd K.Á.

      Törlés
  6. Mikor jön rész?

    VálaszTörlés