2012. november 23., péntek

Wellcome, Wellcome!

Sziasztok! Először is szeretnék bemutatkozni**nyugi csak röviden:)**. Elizabeth Shanee vagyok, 16 éves. Apukám  angol, anyukám magyar. Jelenleg, még pár hónapig Magyarországot boldogítom, aztán irány vissza London! Egy elég álmodozó fajta vagyok, imádok csendben ülni a szobámban és csak lesni ki a fejemből.
A szüleim ezt egyszerűen csak időpocsékolásnak nevezik, de mit is várna tőlük az ember...felnőttek. Azt hiszem nem mondok újat nagyon nagy One direction fan vagyok, és a történetből ki is fog derülni, hogy melyik fiú táborát erősítem leginkább. Van még egy nagy gyenge pontom...a The Wanted. Lehet hogy még nem hallottatok Róluk(bár kétlem), nem annyira felkapottak mint a 1D. Ez okból kifolyólag elég kevés fanfiction van Róluk. Már több mint fél éve reménykedve várom azt a bloggert/bloggerinát aki a két bandát összehozza. Vártam, vártam, de már meguntam. Úgyhogy most itt vagyok én hogy ezt megtegyem. **Csak úgy mellékesen hozzá tenném, a két banda nagyon jó barátságot ápol:))**

Ennyi lettem volna én, de még van pár ember akinek köszönetet kell mondjak. Ők lehet hogy nem tudják(most már majd igen), de az ő történetük inspirációjából építkeztem, és építkezek a mai napig! Köszönöm nektek, imádom a blogaitokat! 
-Annie
-Etus
-FantasyGirl
-Ashley
-Allie
-Dórucika
-Carlie
-Baily Benson

Lizbeth "xx

1 megjegyzés: